Semi-final

Dagen har varit fullkomligt underbar. Jag är fortfarande så lycklig och uppspelt att jag omöjligt kan somna.

Spelade på Emergenza Festival under kvällen med bandet, det var riktigt roligt att se att så mycket folk dök upp, och jag är nöjd med spelningen också, kände att jag gjorde bra ifrån mig för att ha en dödligt skadad hals liksom.
Så TACK alla så otroligt mycket för att ni kom dit och röstade på oss, vi uppskattar det verkligen!

Era röster skickade oss vidare till semi-final, och det ska bli sjuk roligt att få spela där igen. Jag hoppas att ni kommer att vilja se oss igen, och denna gång att fler som inte sett oss ännu, eller som inte såg oss denna gång, kommer och ser oss på semi-finalen. Vi planerar att repa in två nya låtar tills dess, så se fram emot det, för det gör vi!

Ännu en gång, ett stort tack till er alla! Ni gjorde min, och bandets kväll! <3



Bild från första gången vi spelade på Klubben, då i och med F.U.S.E. Snart ett år sedan den togs.

Kommentarer
Postat av: zarah

aaa jag vet. Man vill ju inte bli städtant när man blir äldre :P

2010-01-25 @ 09:02:07
URL: http://zarahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback