Hehehehe <3

Idag har faktiskt varit en mycket bra dag. Jag är på Gotland nu hos pappa och Anita och hade vår lilla julklappsutdelning imorse. Jag gav min far Need For Speed Pro Street till PS2 och den vacka boken "Allt Män Vet Om Kvinnor", en bok som innehåller blanka sidor endast. Antagligen den bästa julklapp jag någonsin köpt någon. Anita fick en prydnadsgris precis som varenda år, då hon samlar på dem.

Själv fick jag en fin julklapp/födelsedagspresent, vilket var ett Wii med Wii Sports och Wii Sports Resort <3<3
Vi har spelat det non-stop idag (med undantag av middagspaus) i totalt 8 timmar. Finfint alltså.

Nu har vi dock avslutat det, och jag sitter här vid bloggen. Ska nog spela lite Diablo nu tror jag, för det är najs.
Ha det fint alla läsare, hehu.

Kommentarer
Postat av: tudde (hon som skjuter)

nu kände Jag helt enkelt, rakt uppochner, bara för att skriva "Erik!"

så Jag gör det nu; Erik!



. . Jag är sugen på potatisgratäng.

2010-01-09 @ 18:05:52
URL: http://ishotmyselftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback