Resistance

Uppdatering i bloggen nu då, kände att det var dags efter ett typ uppehåll? Minns knappt när jag senaste skrev.
Vet inte heller vad exakt jag ska skriva. Mår bajs. Jag tror jag har ett svart hål i min mage, för det gör jävligt ont och känns som om mina organ sugits in i tomma intet, typ. Har haft lektion nu sen halv nio, och nu sitter jag och lyssnar på Muse isolerat i det lilla rummet borta vid biblioteket som finns på vår kära skola.

Vad som händer annars i livet är väl att jag numera går runt i nördiga glasögon och ser ganska bortkommen ut. Fast jag har ju alltid sett bortkommen ut, på ett eller annat vis. Känner mig också ganska bortkommen numera över huvud taget. Vad ska det bli av med mig? Hur ska jag finna motivation till skolarbetet? Vad ska jag göra efter studenten? Varför känns det som att hela mitt liv är ett pussel och fler och fler pusselbitar försvinner spårlöst?

Det var dagens lilla filosofi-session. Nu ska jag typ invänta Thowe för att sen kunna plugga på en presentation vi ska ha idag med vår grupp i Pedagogiskt Ledarskap. Efter skolan ska jag hem till Nicholas. Om jag inte dör tills dess.

PALSTERNACKA!



Jag älskar Bubble Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback