Paramore



En av mina favoriter med Paramore, och det har inget att göra med att det är ett Twilight soundtrack.



Jag satt och funderade lite kring Paramore när jag kollade igenom min mail. Jag har bokat och betalat min biljett till Paramores konsert här i sthlm den 30e november, men såklart ska det dyka upp problem. Min avhämtningskod som jag har blivit tilldelad fungerar inte, så nu väntar jag på svar från eventim. :(

Hur som helst; Paramore. Riktigt soft band egentligen. Första gången jag hörde dem tänkte jag att det var lite sådär halvmysig musik, men jag var ändå motstridig till en början. Jag menar, jag lyssnar ju bara metal.
JAG SKA VA' HÅRD! Men sen började jag hur som helst lyssna mer på deras album och insåg hur mycket jag verkligen gillar dem. Hayleys röst är ju helt underbar och deras musik är kanske inte det mest avancerade som jag brukar fastna för, utan den är lite mer simpel men ändå så klockren. Visst är det skönt med sådan musik?

Hur som helst, har ni inte gett Paramore en chans än så tycker jag verkligen att ni bör göra det. Dom är verkligen värda att lyssna på, lyssna på ett metal-fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josef!

2009-10-21 @ 21:50:25
Postat av: Niiiiisriiiin :D

SÅÅÅÅÅÅ SANT :D

2009-10-21 @ 21:54:50
Postat av: Milf

mycket, mycket sant!

Den där låten är också min fovorit.

man måste ju tacka hayley också, för att hon förutom sin sångröst inspirerar folk att färga håret rött! hah

2009-10-21 @ 22:40:39
Postat av: bloggland

Nisrin: Så sant som det är sagt!



Milf: Ja, du har rätt. Jag hade lätt kunnat ta hennes sångröst, haha!

2009-10-21 @ 22:48:18
Postat av: Lena

jo men de klart att man gillar annat än Metal, många reagerar när jag säger att jag i min ålder (43 år) gillar metal. & speciellt Slipknot & All That Remains.. har mer tips till dig om bra musik, Anouk,en tjej från Holland & Skunk Anansie, brittiskt band. Fast de sista spelar väl inte ihop längre men Skin som sjunger ger ut plattor idag. Jag har två . Musik är bra & det finns jäkligt mycket bra...

2009-10-21 @ 23:23:45
URL: http://buickskylark.blogg.se/
Postat av: Sarahh

Paramore e jätte bra :*

2009-10-22 @ 08:06:12
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Niiiiisriiiin :D

Lena seriöst, U RULE :D

2009-10-22 @ 20:53:38
Postat av: Sandra :)

Paramore äger :D

2009-10-23 @ 16:08:09
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/
Postat av: WiCCi

Naaameeen! ERIK :D Visste inte att du lyssna på paramore :O



Hayleys stil e grym också för den delen, första tjejen jag sett som passar i orange/rött/gult hår :D haha :P



Men den här låten e bra, men misery buissness e grym också, och we are broken, pressure m.m. haha :D

Lyssnar du på The red jumpsuit apparatus också eller? Dom har en del screamolåtar också faktiskt..

2009-10-23 @ 22:17:49
URL: http://wicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback