När helvetet bryter lös

Eller något liknande. Den här dagen har jag sett fram emot väldigt länge, det är den här dagen som jag har taggat inför. Vårat Halloween-gig i Katrineholm med mitt band,
An Everlasting Eclipse.

(http://www.myspace.com/aneverlastingeclipse)

Men eftersom att jag hatar hela världen så hatar den tydligen mig också, för idag får vi inte tag på Lisette, vår andra gitarrist. Detta betyder att hon inte har någon koll alls på när och vart hon ska befinna sig för att kunna åka till Katrineholm med oss, då vi ska åka bil. Det är 2 ½ timme kvar tills vi ska mötas, och hennes mobil är avstängd och hon är inte hemma, ingen vet vart hon är (dock gissar vi på att hon är hos sin pojkvän). NEJMEN DET HÄR ÄR KUL.

Tack för det, för att du gör mig ännu mer hatiskt mot världen. BWAHAHAHAHAHA!
Sånt här gör att jag blir kapabel till mord.

Ha en trevlig Halloween.

Kommentarer
Postat av: Alex

För att få va lite vitsig skulle jag väl iaf säga att det är passande att det är halloween nu då, eftersom du är kapabel till mord.

2009-10-31 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback