MAMUSK



Här har vi Ina som videobloggar från min dator!




Jag är tillbaka från en dag på stan med mestadels Zakarias.
Jag införskaffade två nya t-shirts och en skitcool keps! Ska jag vara en såndär cool modebloggare och fota mina inköp och lägga upp bilderna här sen? När jag posar? Lämna en kommentar om vad ni tycker!

Just nu är Ina och Andrea här (Mespop och Maximus är dom nog mer kända som) och vi spelar lite Guitar Hero och myser med min kära katt. Det är treeeevligt.

Herman är hemsk nu och kollar på Muse, jag är ledsen!!!1 Han kommer hem senare. MAAAAAAAMUUUUUUUUUUSK! (=Maximus skulle skriva sitt namn, men det blev fel och resulterade i Mamusk)

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHA SCHTEKMIN @ 0:56



Och naej jag vill inte se dig posa med kläder :( vill inte se dig posa utan heller, för den delen.. dessutom äru för fattig för att regelbundet kunna visa nyinköpta kläder XD

2009-10-24 @ 21:15:15
Postat av: Sonia

1 du glömde att skriva att du var med mig också!! D:

mycket besviken nu :( erik...!



och ja du ska lägga upp bilder på allt du köper :D!

2009-10-24 @ 22:57:51
URL: http://machinecountry.blogspot.com/
Postat av: Bloggland

Sonia: Förlåt :( Men du är för bra för att nämnas i min blogg? Puss <3

2009-10-24 @ 23:07:02
URL: http://bloggland.blogg.se/
Postat av: sonia

pfftt... D:

2009-10-25 @ 00:17:35
URL: http://machinecountry.blogspot.com/
Postat av: stekaren

hahahahahaha vilket jävla emo-offer hon som bloggad är "man skulle kunna fylla det med vatten... bada bada bada" Wtf liksom? helt tarded

2009-10-26 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback