Jävla iPod

Nu tänkte jag ägna en liten text åt min skitkassa och gamla iPod som jag hatar, och sen lite annat också kanske.

Klockan är lite över sju, förvänta er inte för mycket. Jag har verkligen hamnat i All Time Low-träsket, vilket betyder att jag gärna vill lyssna på dom på min iPod. Men den är så sjuuuukt kass, för även om jag lägger in filerna på den och dom funkar PERFEKT att spela upp iTunes så fungerar dom inte att spela upp i själva iPoden. Fyfan vad jag hatar det här. ARG-ERIK! Vet ni vad jag mer hatar? Ofullständig eller inkorrekt information angående musik.
Typ som när en polare skriver till mig på msn och säger "SHIT! Jag har hört tyyyyyyngsta låten, LISSNA!" och så skickar min käre vän låten. Jag tar upp den och lyssnar och känner direkt igen låten då jag redan har den. Men enligt mig STACKARS väns fil som han just skickat mig så är artisen och låttiteln något helt annat än originalet. DET hatar jag.  Ofullständig eller inkorrekt information. Vi ses senare under dagen, haha.



Det var en gång två älgar som satt i ett träd och dinglade med klövarna. Plötsligt kom en ubåt och landade i trädet bredvid, varpå den ena älgen sa till den andra: "Han bor nog där!"

Kommentarer
Postat av: simone

är det min ipod du snackar skit om?

2009-10-23 @ 12:31:07
Postat av: mimmi

Lovely!

Hahaha fett kuuuulll

2009-10-23 @ 14:13:54
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: M.

Jätte bra blogg, väldigt intressant. fortsätt så här lilla erik :)

2009-10-23 @ 14:41:53
URL: http://skuttte.blogg.se/
Postat av: Lena

Din iPod suger.... ja fy fan för sånt skit du. Jag vet vad du menar jag kan också bli helt jävla tokig på sånt...fan hata de. Hoppas det känns bättre nu.

Kram.

2009-10-23 @ 20:31:29
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback