Finbesök!

För tillfället kommer bara ett sånt där tråkigt inlägg om hur min dag har varit! Uppdaterar senare om något roligare förhoppningsvis.

Förutom att min iPod är helt jävla värdelös (Nej Simone, det är inte din iPod jag snackar skit om, det är den grå! Fast den rosa har slutat fungera helt...) så har dagen var rätt najs!

Fredagar brukar innebära flippchilla på hög nivå, eftersom att på vår skola har vi en fin schemalagd "lektion" kallad studiepass. Det innebär att man antingen kan göra de eventuella uppgifer man har eller helt enkelt ge blanka fan i att arbeta och chilla istället! Jag gjorde lite arbete, faktiskt.

Efter den enda riktigt lektionen jag hade idag, vilket var svenska, åkte jag in till T-Centralen med Amanda i väntan på Lova. Jag fick träffa Amandas vän och jag gjorde dom sällskap på Wayne's Coffe en stund vilket var trevligt.
Sen mötte jag upp Lova för att sedan åka hem till mig, vilket var chill med lite musik (jag försöker få henne att lyssna på Trivium).

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot Rådmansgatan. Vad finns där? JO, Samuel! Ska chilla lite med honom och eventuellt William och Ludde innan jag får finbesök av min gamle vän Herman från Gotland! Det blir fint.

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, men som sagt, förhoppningsvis kommer en uppdatering lite senare om något roligare!



En gammal bild på Herman från skolavslutningen i nian!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du skriver..jag läser. Flippchilla..? WTF.. chilla vet ja men flippchilla..please?? Kramar armarna lama....><

2009-10-23 @ 22:45:13
URL: http://buickskylark.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahah du är lite rolig du, har fan läst alla inlägg xO



lägg upp fler bilder på dig själv med glansiga läppar och tjusiga frisyrer, men kolla för 17 inte in i kameran, utan i spegeln du tar fotot i :D (...)



och ranta, vilket du gör ganska bra ^^

(allt detta för fler läsare alltså..)

2009-10-24 @ 07:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback