Fin söndag

Fyfan vad dålig jag har varit på att uppdatera idag, vilket suger, men då slipper ni mitt tjat. FAST INTE LÄNGRE!

Herman åkte hem tidigt imorse, han berättade om hur awesome Muse var inatt, fick även ett samtal från Jim som ringde för att tala om att han också sett dom, bara för att jävlas med mig. Snällt, verkligen!

Jag blev ganska tidigt hämtad av Nicholas, Edwin och Zakarias med bilen för att sedan åka hem till Nicholas. Där chillade vi en stund för att sedan åka in till centralen där jag, Nicholas och Edwin skulle hämta upp Hanna som ska besöka vår fina stad större delen av veckan! Det är awesome, för jag har inte träffat henne på aslänge och vi har trots allt känt varandra sen vi var 11-12, så det är alltid lika trevligt att få träffa henne igen!

Just nu sitter vi fyra (Zakarias är på egna äventyr någonstans okänt) och spelar Digimon World! Så grym nostalgi.
Vi lär väl fortsätta spela detta under kvällen, får se om vi eventuellt hittar på något annat också, men prolly not.

Vi får se vad som händer under resten av veckan, jag lär iallafall träffa Hanna mer, och sen ska jag hinna med att repa med bandet inför Katrineholm på lördag och jag ska även träffa lite annat folk.

Det kanske dyker upp sånadär roliga bilder snart där jag ska visa mina inköp från igår! Se fram emot det, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback