But what about the photosession!?

Ingen skola för mig idag inte, vilket suger tbh. Måste ha ätit något jävligt konstigt igår eftersom att min mage leker hulligan och fortfarande håller på med det idag. Det är inte okej.

Hur som helst så var det väl då lika bra att mina planer för dagen blev inställda. Efter skolan skulle jag nämligen ställt upp på att bli fotad tillsammans med Samuel och Olivia av vår kära vän Kim som ska typ ha det till en skoluppgift. Vi försökte för två veckor sen, men då blev vi för sega och när vi väl kom ut så var ljuset alldeles för dåligt. Förra veckan ställdes också in, precis som denna vecka. Men någon gång ska vi väl genomföra detta!?

Jag tänkte typ köra lite "intresseklubben antecknar" med det här inlägget, för jag har egentligen ingenting roligt att skriva just nu. Men jag lovar att senare idag så kommer ett nytt inlägg om någonting intressantare!

Nu ska jag skriva min PEDLED-uppgift och Arbetsmiljö och Säkerhets uppgift!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thowelina

ERIK, snart är du länkad! :D

2009-10-22 @ 16:27:43
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Lena

Kim är det tjejen som fotade på Aggregat? Hoppas magen blir bra snart..typ NU! Kram

2009-10-23 @ 20:19:02
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback