Avundsjuka!

Hej kära läsare! Nej fyfan, nu har jag sjunkit lågt, när jag börjar ett inlägg sådär... Vi börjar om!



AVUNDSJUKA! Vet ni varför? Jo för att mina käre vän Herman (finbesöket) är och köar nu till en viss konsert. Vilken? Jo MUSE! Jag känner mig sämst för att jag upptäckte deras storhet för sådär två-tre veckor sen. Därför är jag ledsen idag.

Jag har alltid hört att Muse är bra och att jag borde lyssna på dom, men det har aldrig riktigt sjunkit in liksom. De enda låtar jag någonsin hört var de jag hade spelat på Guitar Hero spelen, och de låtarna älskade jag. Så frågan är hur fan jag inte kunde kolla upp deras andra låtar tidigare!?

Hur som helst så gjorde jag det tillslut ändå (tack Spotify!) och fick världens blixt slå ner över mig. Muse är bra! Woho! Nej men ja, det kändes lite så liksom. Så nu sitter jag och lyssnar på Muse och gråter lite inombords för att Herman får se dom live ikväll och inte jag.

Jag ska nog istället åka in till stan och ge honom hans öronproppar som han glömde här hemma hos mig, sen ska jag kanske köpa ett par skor... Och träffa Zakarias och Sonia. Ja men vi hörs!?




Live-video med Muse, låten är såklart Knights Of Cydonia, min favoritlåt för tillfället.

Kommentarer
Postat av: milf

lovade mig själv att gå nästa gång de kom hit eftersom jag var för fattig för två år sedan.

två år har gått, muse är här igen och mattis är lika pank.

om det är någon som skall böla så är det jag.

2009-10-24 @ 18:03:10
Postat av: ilissa

AMahgawd!! :D Såg dom förra gången dom va här, det va EPIC!! <3

Visst är dom amazing! <.>

(gillar bloggen btw, pössar)

2009-10-25 @ 12:09:53
URL: http://impulssjukan.blogg.se/
Postat av: Bloggland

ilissa: Åh, jag måste se dom nästa gång :(((

Tack så mycket, kolla in varje dag : D

2009-10-25 @ 12:25:23
URL: http://bloggland.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har redan sett de två gånger, men va sjukt ledsen när jag inte kunde få tag i biljett denna gång :( Segt.. men dom är sjukt bra :)

2009-10-26 @ 08:08:07
URL: http://geekinabox.blogg.se/
Postat av: Lena

Helskön låt!!! Du får pricka in Muse när de spelar nästa gång... ;)

2009-10-29 @ 22:13:19
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback