arg_pojke

Jag är så sjukt jävla arg på allt i hela universum just nu. Jag är arg på bussar.
Jag är arg på vädret. Jag är arg på mina kläder. Jag är arg på OBOY.
Och jag är helt stört helvetiskt arg på mig själv.

Om jag fick bestämma är det här dagen där världen gick under. Bara sådär, poff. Ingen förvarning, vi bara försvinner. I ena sekunder sitter jag och skriver i en jävla blogg och i andra sekunden är jag död, precis som resten av planeten. Fyfan vad skönt.

Men nu bestämmer inte jag tyvärr, och det är väl tur det för jag gissar på att ni alla andra vill leva och sådär.
Nu postar jag en skitarg låt och sen ska jag skrika tills mina lungor spricker. Grannarna klagar redan.





Kommentarer
Postat av: Alex

Arg på oboy... woaa.

2009-10-30 @ 22:08:42
Postat av: Sofie

DU ÄR INTE ARG PÅ OBOY, VI ÄLSKAR OBOY! och jag älskar dig med

2009-10-31 @ 11:47:47
Postat av: Mattis

HUR KAN DU VARA ARG PÅ OBOY?!?! Det är ju typ meningen med livet(<3)



och jorden ska faktiskt gå under den 23 december 2012 >.<

2009-10-31 @ 18:35:30
URL: http://matildaochmrpip.blogspot.com
Postat av: Lena

Oboy blir ledsen & springer & gömmer sig bland äggen som också blir rädda. Tillsammans finner de råd..de springer till bacon som håller på att steka sig..öhh Bacon!! ropar Oboy & äggen..bacon vänder sig som i slowmotion.Oboy blir så jävla paff så allt pulver bara flyger över köket & på bara en bråkdels sekund så händer det som inte får hända..äggen blir så knäckta att de hoppar i varmt galen panna & steker ihop sig med bacon.Hmmm.. fan ropar Erik... nu blir det ju ingen Oboy till mitt bacon... öhh va fan gör äggen med mitt bacon??

2009-11-03 @ 22:44:45
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback