Why, oh why?

Idag är en såndär dag som man aldrig vill uppleva egentligen. Den är grå, den är trist, den är värdelös och deprimerande. Varför? Det är sista dagen på lovet. Man sitter och tänker på hur förjävligt det är att skolan börjar om knappt 24 timmar. Fyfan vad jag hatar den känslan.

Så hur har jag fått min dag att passera förbi? Bra fråga.
Fram tills för cirka 1,5 timme sen gjorde jag verkligen ingenting. Sen kollade jag på The Proposal med mamma, bara för att ha något att göra. Jag älskar Ryan Reynolds, så filmen blev automatiskt bra bara för att han är med i den. Han är liksom bara bra på det han gör.

Nu sitter jag här och kollar igenom min musik för att se vad jag ska lyssna på. Det blir antagligen The Black Dahlia Murders senaste album Deflorate, igen. Jag har verkligen lyssnat på den näst intill non-stop sen i onsdags. Jag har lyssnat liite på några andra artister, men sen går jag tillbaka till Deflorate igen. Haha, bra album eller vadå?






Sista låten på skivan, som är otroligt bra. Jag älskar introt, jag älskar versen, jag älskar outrot. Jag älskar egentligen allt med låten (men speciellt versen).

Kommentarer
Postat av: JENNY

Bra att du berättar för alla att det är sista lovdagen idag.. Nu borde du lägga upp bilden jag länkar, som plåster på de såren du river upp när du skriver att det är skola om mindre än 24 timmar. :) <3



http://l.yimg.com/l/tv/us/img/site/17/90/0000041790_20070801111008.jpg

2009-11-01 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback