THE DEVIL WEARS PRADA

WOOOOOH! SÅ SJUKT TAGGAD SÅ ATT HELA INLÄGGET KOMMER BYGGAS PÅ CAPSLOCK, WOOOH!

OM EN HALVTIMME GÅR MIN BUSS TILL SLUSSEN, SKA TILL GULLMARSPLAN MED LINUS FÖR ATT MÖTA UPP RESTEN AV FOLKET. VI SKA SE THE DEVIL WEARS PRADA PÅ KLUBBEN, AMMAAGAAAD!
DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR TAGGAD JAG ÄR. ELLER OKEJ, JAG ÄR JÄVLIGT TAGGAD. AAAAARGH!
KOMMER BLI SJUKLIGT NAJS. JAG SKRIVER IKVÄLL/IMORGON OM HUR JÄVLA AWESOME DET VAR.

HEJDÅ






Live video med The Devil Wears Prada, låten Sassafras. <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhå... va kul Erik! jag vet hur de känns! Adrenalinet är på topp..åhh de är en skön känsla du. Hoppas er kväll var lyckad. Själv längtar jag gärnet till stockholmskvällar på klubbar med bra musik =D Kram!!

2009-11-10 @ 22:25:11
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback