Monday is the day

Har verkligen haft ett uppehåll här i bloggen nu, men har haft fullt upp. Eller egentligen inte... Eller jo, på sätt och vis.

Men nu är det dags för en liten uppdatering i mitt liv igen, hoppas ni har sett fram emot det, vilket ni såklart har! (haha..)

* Jag har haft spelningar med bandet, en jävligt rolig sådan var i fredags på Björknäs Fritidsgård där vi senast spelade för ganska exakt ett år sedan. Stört flummig spelning, roligt som sagt!

* Jag har varit i skolan och inte gjort mycket alls.

* Jag har införskaffat Star Ocean: The Last Hope till XBOX 360, och det är riktigt jävla awesome spel. Jag har lagt Legendary åt sidan för detta för tillfället, mwaha.

* På måndag ska jag se PARAMORE LIVE, och det kommer bli så sjuuuuuukt aaaaaweeeesoooomeeee! Jag är stört taggad verkligen. Ska gå med Linus, Albin, Emma och Jossan, trevligt folk så det blir najs!





Paramore - Brick by Boring Brick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback