Looking up

Nattens titel blev Loocking Up, då jag lyssnar på den mysiga låten nu. Paramore <3



Jaha, så i tisdags tänkte jag skriva ett fint blogginlägg. Men upptäckte då när jag skulle logga in att det inte gick, de höll på med uppdateringar eller nåt mellan 00-06, så det blev inget inlägg då obviously.

Men nu kan jag då uppdatera, och det är precis vad jag tänker göra, för jag har inget bättre för mig. Det fanns faktiskt en anledning till varför jag tänkte uppdatera just i tisdags, och det tänkte jag berätta nu då.

Jo det är så att jag hade förberett ett inlägg i mitt huvud, om hur besviken jag är på New Moon, ni vet, andra filmen i Twilight-serien, som jag såg denna kväll med Eva. Jag hade typ allting i huvudet redan, allt jag skulle skriva.

Så när jag gick hem från bion var jag nästan ledsen över att jag inte skulle få skriva det inlägget, för alltså. Filmen var bra. Jag blev sjukligt förvånad, men tänk bara vad en ny regissör kan göra. Vissa av skådespelarna har blivit duktigare på att agera, vissa har utvecklats mer än andra. Men den var faktiskt liksom bra ändå, overall. Så liksom, se den. Ge den en chans. Döm den inte pga första filmen eller alla jävla fangirls.

Sedan, för att gå vidare, så ska jag till far min i helgen då jag har gått med på att vistas under ett bröllop. Några öh, släktingar gifter sig typ, efter 30 års förhållande eller något sånt. Det blir säkert trevligt att träffa lite kusiner igen och sådär, men tanken på mig i skjorta, kavaj, slips och allt det där är inte så lockande. Inte riktigt min grej...

Kommentarer
Postat av: HANNAH

BRA BLOGG ERIK! ;)

2009-12-01 @ 22:41:54
URL: http://thisisnotablog.devote.se
Postat av: fridat

JOOOO. Min slips-Erik, vettu! Kan inte tänka mig plagg du klär bättre i :D

2009-12-05 @ 21:47:58
URL: http://ftornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback