Legendary

Idag var ingen skoldag. Eller alltså, det var ju såklart skola. Men ingen dag för skola. Fattar ni?
Jag mådde inte bra idag helt enkelt, så därför fick skolan vara utan mig idag.

Jag låg i sängen ett bra jävla tag och försökte att glömma bort mig själv, fast det gick inte så bra.
Jag tröttnade tillslut och bestämde mig för att pröva mitt nyinköpa spel till XBOX 360 (som jag hade tur nog att pappa betalade, men det är en annan rolig historia).

Spelet heter då LEGENDARY, som titeln på dagens inlägg.
Storyn är i princip att karaktären som man spelar har fått i uppdrag av sin klient att hitta Pandoras Box och öppna den. När han gör det går saker och ting väldigt fel och den lilla artifakten släpper ut alla tänkbara monster som vi kanske minns från vår världs välkända mytologi. När man har gjort det ska man alltså vara duktig och göra rätt för sig också, det vill säga göra någonting åt att människor blir mat åt varulvar osv.

Ett helt okej spel än så länge måste jag säga, kunde definitivt varit bättre på vissa punkter, men jag har roligt när jag spelar det så jag skulle säga att det ändå är ett hyfsat bra spel då. Speciellt med tanke på att jag inte är det största fan:et av first-person-shooter spel.

Imorgon blir det skola iallafall, för att, öh det är en kort skoldag och vi repar dessutom på kvällen. Det är viktigt att vi gör det denna onsdag då vi vill kunna spela vår nya låt på Super Fun Fest som är nästa vecka.
Under dagen ska jag även träffa Hanna, det ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag ska berätta att jag har haft en sån helg i helgen. Var ute i torsdags & handlade..sen i fredags hade jag middag för min mamma,pappa brosa & hans sambo Siv. Sen bara la jag av... orka gå ut eller? De gav jag fan i..så idag var första dagen sen i torsdags jag vart ute.Åhh känns lite pinigt..suttit inne & kurat i 5 dagar!! Värsta ES. aja idag var jag på gården träffa ungdomar & de vart skitkul..hej då!

2009-11-03 @ 22:53:56
URL: http://buickskylark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback