FUCK 2012

Idag var dagen då någonting föunderligt inträffade... Något så förunderligt, mystiskt och oförklarligt att jag chockerades något enormt. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna formulera det i ord, men jag ska försöka få er att inse vad exakt jag menar...



Idag var dagen då Lisette svarade på ett sms, genast. Ni förstår nog inte hur allvarligt det här är, men jag kan försäkra er... Detta kan bara betyda en sak. VÄRLDENS UNDERGÅNG ÄR NÄRA! Och det är inte 2012, det är tidigare... Kanske ikväll. Eller imorgon. Snart kommer det... Så tag er i akt.

Kommentarer
Postat av: pure hatred

:o

2009-11-19 @ 16:15:27
Postat av: Efwa den fantastiskt långa

LOL XD

detta måsta firas, med minst en kaka till mig!

2009-11-19 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback