Fredaaaag!

Idag är det freeeedaaag! Som om ni inte redan visste det...
Väldigt seg skoldag, men ändå chill. Studiepass som vanligt, men Arild vabbade idag så inget projektarbete idag typ. Jag fick istället hemtentan i religionen och en uppgift i PEDLED av Anna Lind. Ganska jobbiga uppgifter, men har iallafall börjat med PEDLED-uppgiften, så det är skönt.

Just nu sitter jag hemma och är jävligt hungrig. Alex och hans mor som bor hos mig och min mor i helgen lagar tacos, så det är mat så fort mamma kommer hem. Dirrmodd!



Imorgon händer det grejer! Vi, An Everlasting Eclipse, ska spela på Klubben/Fryshuset igen! Vi medverkar i F.U.S.E som är fryshusets musikverksamhet, så det blir seminarier och grejer under hela dagen imorgon, sen ska alla banden få 30 min speltid inför publik. Hoppas det blir lika najs som förra gången, fast allra helst najsare!

Ni får jättegärna titta förbi. Det börjar kring 19.00 skulle jag tro och kostar runt en femtiolapp. Smsa under lördagen om ni vill veta mer!

På söndag ska jag jobba, det ser jag inte fram emot.

xoxo Gossip Girl

Okej jag skojade, jag är ju inte Gossip Girl! Men det visste ni nog redan, ha ha... ... ... ...

Kommentarer
Postat av: Miss Nisrin

haha du e Gotland Boy xoxo :P fett torr ja vet erik :D men du gillar min humor ÄNDÅ ja veeeet :D

2009-11-07 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback