Filosofi session

Ja nu jävlar. Sitter i skolan, jag och Alex kollar våra mail för att se om vi fått något roligt, det har vi inte.

För övrigt börjar min filosofi om 9 minuter, den är typ alltid rolig. Sköna diskussioner där det ibland spårar ur riktigt rejält. Hoppas vi ska läsa mer i Sofies Värld snart också, den är ju faktiskt intressant, även om det är sjukt mycket text. Man vill ju liksom veta hur allting slutar. Vem är Hilde? Vad är hennes koppling till Sofie? Spännande!

Sen efter skolan ska jag hem och typ antagligen spela Legendary medans jag väntar på att Hanna ska sluta skolan, sen ska jag möta henne i centrum för att visa henne mitt vackra hem, haha.
Och mamma ska göra plättar till mig idag, HON HAR INTE GJORT DET PÅ TYP 7 ÅR! JAAAA! Hoppas dom blir goda.

Kommentarer
Postat av: Yorupi

Om nom nom plättar! Åt till middag på jobbet för några dagar sedan. Massa godare än pannkakor 8>.



Svar: Um 8D, hihi?

2009-11-04 @ 20:44:00
URL: http://yorupi.blogg.se/
Postat av: Lena

Tjeenna Erik.. filosofi. mhm..fin fint. & jag håller med är man en bra grupp så kan de verkligen bli vad som. Ha ha..skitkul att du gillar detta ämne. Plättar..yammi..hoppas de satt fint i maggen. Catharina är guld värd *^^*

2009-11-04 @ 23:08:31
URL: http://buickskylark.blogg.se/
Postat av: Wilmaa[FOTBLOGG]

Hej!

Tipsa gjärna mig om du sett nån blogg med en tävling!?

Jag älskar tävlingar och skulle vara tacksam om du säger till mig och du sett nån tävling! :)



tack på förhand / Weja<3

2009-11-06 @ 16:48:25
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback