Ååååh, busringningar...

Såg This is it på bio idag, bra film. Jag gillar ju Michael Jackson som de flesta andra, så det var verkligen värt att se.
Hade varit helt otroligt att se hans show om han fortfarande hade varit vid livet, men saker och ting går inte alltid som planerat.

Alldeles nyss fick jag ett samlal från någon random med dolt nummer. En tjej som pratade om någon undersökning om ungdomars sexvanor bla bla yada yada och undrade om hon fick ställa några frågor till mig. Eftersom att jag själv ringer folk för att ställa dem frågor så ville jag vara snäll och säga ja.

"Är du oskuld?"
"Nej."
"När förlorade du den?"
"När jag var 16."
"Var det med ett djur?"
Och där kunde de inte hålla sig för skratt längre och la på.

(jag sa visserligen 17 eftersom att jag tänkte att det var förra året, men insåg precis att jag faktiskt inte hade fyllt år då än, fyller ju år 27 dec lol.)

Men ja, såna där samtal är ju... intressanta. Jag hade dock velat se vad för fler frågor hon hade haft om hon hade kunnat hålla sig för skratt.



Nu till någonting annat!

Nu på lördag spelar mitt band, An Everlasting Eclipse, på fryshuset/Klubben igen! Om ni är intresserade av att dyka upp och se oss, vilket jag tycker att ni borde vara, så börjar det runt 19.00 (tror jag, gjorde det i våras iallafall). Det kostar väl nåt 50 kr eller så för inträde, men det är värt det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback