Tastes Like Kevin Bacon

Stod och väntade i 45 minuter på bussen idag innan någon annan som också väntade på bussen ringde till sl och frågade vad fan det var som pågick. Svaret var att Nacka och Värmdös trafik var avstängd. Sååå jag gick hem igen och smsade Gustav för att han skulle föra det vidare till våra lärare.

När jag väl kom hem satte jag mig ner för att göra klart de två resterande uppgifterna som jag hade, och nu är även de klara. Riktigt skönt måste jag säga. Drog ut för cirka två timmar sen och sprang igen, var dock svårt att springa när det blåser så mycket och man knappt ser någonting.

Nu sitter jag och lyssnar på Oceano och funderar över hur man kan låta sådär brutalt... Får nog träna, helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Vicke

svar på hur man kan låta sådär

*effekter

*Galet stark mage

*Eller bara födas epic semineger

2009-12-20 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback