Sweet 18

Jaha ja, ni kan ju gissa vad det här inlägget kommer att handla om, med tanke på rubriken...

Ja, igår fyllde jag alltså 18 år, blev väckt av mamma en runt elva. Jag fick duschkräm och en deodorant, och av Lena fick jag en trisslott, 25 kronor vinst! YAY! Chillade järnet under dagen med min bärbara dator som jag fick på julafton (en kombinerad födelsedagspresent och julklapp från min syster och mor). Sen dök Alex, syrran och Mårten upp för att käka tacos här och snacka skit. Fick då även en röd tröja av syrran och Mårten, den är väldigt fin men lite tajt tyvärr.

Sen efter middagen begav jag mig mot Linus, för han var snäll nog och erbjöd att ha en liten födelsedagsfest hemma hos sig i min ära. Massa trevligt folk kom dit, spelade spel, snackade skit och skrattade. Tack alla som kom dit, och tack till alla som gratulerade mig också genom FB, bdb och sms! Det var fint.






Jag kände att inlägget skulle bli tomt utan en liten youtube-länk, så här får ni låten jag lyssnar på i denna stund! Skönt dunk. Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback