For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Fin titel. Känner att den ändå stämmer in ganska bra på mig på något vis.



Lugn skoldag, hade min presentation om Al Gore på PedLed, det gick väl helt okej. Ingen aning om vad läraren tyckte dock. Fick lite feedback på slutuppgiften i Arbetsmiljö och Säkerhet också, fast den är ju inte klar. Fick alltså feedback på utkastet typ, såg bra ut. Måste skriva klart den och min essä till filosofin till fredag...

Efter skolan åkte jag hem för att försöka skriva lite på uppgifterna vilket inte gick så bra då jag istället chattade med Jennifer. Efter lite övertalan åkte jag till henne, vi kollade lite tv och gick sedan ut för att kasta snö på varandra. Är nu hemma och försöker bli varm igen, haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsexiga

2009-12-15 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback