First Impressions

Ja, nu sitter jag här igen och lyssnar på Emmure. Haha, jag älskar dom. <3

Jag väntar på att Lisette ska ringa, för det betyder att jag då ska ta bussen in till Slussen och möta upp henne. Vi ska sedan förbi Dieselverkstaden och hämta upp ITEs backdrop så att de inte förlorar den i all evighet, sen blir det vidare hem till mig. Vi ska nog kolla på film och snacka skit och leka med tabs som under de gamla goda tiderna.

Om två dagar är det julafton, och då bär det av hem till systers svärföräldrar där vi ska fira i år. Jag undrar om jag får min bärbara dator då eller på min födelsedag... Jag hoppas också att jag får hårfärg så jag kan färga håret, det vore liksom, bra. Så jag slipper min vackra utväxt, haha.

På söndag är det dags för mig att bli stor också, det vill säga fylla 18. Tjoho! Äntligen typ. Har liksom inte väntat på det hela året eller så, nejdå.

Nej, nu får det vara slut på bloggandet. Vi hörs!






Åh, Brookelle Bones <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

är hon en riktig människa eller är brookebelle bara en look?

För jag fattar noll!!!

2009-12-26 @ 02:56:01
Postat av: Bangland

Haha mimmi, det är en riktigt människa!

2009-12-28 @ 21:52:43
URL: http://bloggland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback