And along came...

... another update!

Haha, där var jag rolig. Hur som helst, en uppdatering i bloggen! Jag har länge tänkt uppdatera men inte orkat logga in, snacka om att jag är lat...

I fredags besökte jag "hålan som Gud glömde" som Chibi så vackert beskrev Åkersberga. Jag var iallafall där för att bevittna lite såndär hård rockmusik. Banden var Arm The Penguins, This Is Not A Game Of Who The Fuck Are You och Last Exile! Och sen var det ett till band som arrangerade spelningen, men de sög så jag vill inte nämna dom.
Najs spelning iallafall!

Dagen efter, det vill säga lördag, var jag +bandet, -Elias på mötet för Emergenza som vi ställer upp i, fick lite info och sen satt vi på donken en stund och snackade skit (snarare planerade ondskefulla hemligheter... eller inte). Sedan åkte jag hem och åt lite innan jag mötte upp Hillevi nere i centrum, så gick vi hem till mig och diskuterade bland annat om hurvida julmust är överskattat eller ej, vilket jag fortfarande anser att det är.

Sedan blev jag medbjuden/medtvingad till ännu en visning av filmen New Moon och jag kan säga att den var varken bättre eller sämre denna gång, men jag spydde lika mycket över Robert Pattison som jag gjorde förra gången, om inte mer.



Nu till den stora händelsen: andra nördkvällen på Klara Södra Gymnasium!

I ett av denna bloggs första inlägg skrev jag om den första Nördkvällen och dokumenterade live, det kunde jag dock inte göra igår då vi hade vår andra nördkväll. Jag och Alex behövde tyvärr försvinna två timmar tidigare än avslutet då vi skulle på repmöte, men under den tid jag var där var det riktigt najs! Spelade Halo, Super Smash Bros och något konstigt sällskapsspel med siffror och skit...

Efter repmötet stack jag och Alex till Hornstull och därmed hem till Pål där Gustav och Simone redan var. Vi kollade på konstiga grejer på nätet och spelade poker. Det var chill.

Nu har jag tröttnat på att blogga, så jag avslutar med en bild på en mycket vacker ung kvinna!



Brookelle Bones <3

Kommentarer
Postat av: WiCCi

Oj jävlar vilken söt tjej ;O

2009-12-13 @ 16:54:38
URL: http://wicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback